حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به فردیس سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به فردیس سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع تریلی مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات باربری تریلی مشهد-کرایه تریلی از تهران به مشهد-کرایه تریلی از تبریز به مشهد-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-لیست قیمت باربری کرج-کرایه تریلی از مشهد به اصفهان-باربری مشهد به تهران خواهیم پرداخت.

حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به فردیس سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به فردیس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

حمل بار با تریلی به همراه تخفیف ویژه و با کمترین نرخ کرایه توسط باربری نتسان انجام می شود و ما در ادامه به توضیح خدمات شرکت نتسان در جهت باربری تریلی می پردازیم پس با ما همراه باشید و تمام اطلاعات را بدست بیاورید.

تریلی ها مدل های مختلفی دارند که شامل :

  1. تریلی کفی
  2. تریلی بغلدار
  3. تریلی ترانزیت یا تریلی چادری
  4. تریلی کمرشکن

باربری با تریلی برای حمل بارهای سنگین و نیمه سنگین در نظر گرفته شده است و تنها بارهای صنعتی و تجاری قابل حمل با این نوع ماشین می باشد.

 مشتریانی که قصد ارسال بارهای سنگین را دارند باید به نحوه بارگیری و تخلیه نیز توجه کنند. در صورتی که بارگیری به طور معمول به بار صدمه وارد کند باید از تریلی بغلدار استفاده کنند تا مرحله بارگیری و تخلیه از دیواره های بغل انجام شود.

 حمل بار با تریلی در مسیر های بین شهری با در نظر داشتن احتمال بروز حوادث احتمالی بر اثر شرایط آب هوایی ترافیک مسیر وجود دارد

کرایه باربری با تریلی را نمی توان به طور دقیق نیز اعلام کرد به این صورت که کرایه تریلی کمرشکن بیش از دیگر تریلی ها می باشد هم به دلیل بارهای فوق سنگینی است که این نوع تریلی حمل می کند و هم به علت تعداد کم این نوع تریلی می باشد. پس می توان نتیجه گرفت که کرایه باربری به عواملی همچون موارد زیر بستگی دارد :

  1. تعداد ماشین های در دسترس
  2. ظرفیت ماشین
  3. مسافت بین محل بارگیری و تخلیه
  4. ارزش بار
  5. میزان بیمه پوشش دهنده و مسیر باربری

پس از تریلرهای تیغه ، کفی ها ساده ترین و رایج ترین نوع تریلی  ها هستند كه علیرغم تنوع کم ، طیف وسیعی از کالاها را جابجا می کنند.

 مهمترین ویژگی تریلی کفی ، فقدان دیواره در اطراف آن است که دسترسی به تمامی سطح مورد نیاز جهت بارگیری را امکان پذیر می کند.

 اقلام فولادی از قبیل : میلگرد، تیر آهن، مقاطع فولادی ساختمانی در شاخه های ۱۲ متری.

این مواردی که اشاره کردیم با تریلی کفی نیز حمل می شود و مهاربندی در این ماشین به طور کاملا حرفه ای می باشد و بار بدون کوچک ترین آسیب در مقصد تخلیه خواهد شد.

بسیاری از سرویس ها با کانتینر های ۲۰ و ۴۰ فوتی انجام می شود به این صورت که این کانتینر ها روی تریلی کفی قرار داده شده و مهار می شوند و به سمت مقصد حمل می شوند.

تریلی بغلدار تقریبا مثل تریلی کفی می باشد با این تفاوت که توان وزنی این تریلی ها بیشتر می باشد. کرایه باربری با تریلی بغلدار بیشتر از تریلی کفی می باشد زیرا تعداد آن کمتر می باشد به همین دلیل رانندگان با دریافت هزینه بیشتر بار را حمل می کنند.

طول دنباله کف این تریلی ها ۱۲ الی ۱۳/۶۰متر و ارتفاع از سطح زمین ۱/۴۰ الی ۱/۵۰متر می باشد. ظرفیت باری که این تریلی ها دارند ۴۰ تن می باشد که ما مجهزترین تریلی های بغلدار را در اختیارتان قرار می دهیم.

 در بعضی مسیر های کشور که دارای شرایط فنی ویژه ای می باشد ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محدودیت هایی را در خصوص حمل بار با تریلی های بغلدار تعیین کرده اند. این نوع تریلی با داشتن دیواره های کوتاه مانع از ریزش بار از کنارها می شود و از بار حفاظت می کند. بارگیری و تخلیه در این ماشین با جرثقیل و لیفتراک انجام می شود

ترانزیت ها نوع دیگر خودروهای باربری نتسان می باشد طول این تریلی ها ۱۳/۶۰۰ متر می باشد و عرض بارخور آن ۲/۴۸۰ متر می باشد. حجم قسمت باری این تریلی ها ۹۱ متر مکعب می باشد وزن قابل حامل این تریلی ها  به صورت تقریبی ۲۶ تن می باشد.

حمل بار با تریلی چادری بیشتر برای بارهای تجاری کاربرد دارد زیرا این کامیون تنها تریلی مسقف می باشد و از بار محافظت می کند.

حمل بار و اثاثیه توسط تریلی از مشهد به فردیس سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری تریلی مشهد-کرایه تریلی از تهران به مشهد-کرایه تریلی از تبریز به مشهد-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-لیست قیمت باربری کرج-کرایه تریلی از مشهد به اصفهان-باربری مشهد به تهران را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،تریلی از مشهد به فردیس،حمل بار از مشهد به فردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: